ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان (احتمالی)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بیست‌وسومین هفته رقابت‌های لیگ برتر امشب با ملوان بندرانزلی دیدار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در یکی از تقابل‌های مهم و تأثیرگذار هفته بیست‌وسوم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، امشب _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس برای مصاف با ملوان بندرانزلی را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛

گلر جوان سرخ‌ها کماکان مرد مورداطمینان اوسمار

بعد از درخشش در فولادشهر و سیرجان حالا امیررضا رفیعی باید اولین بازی خود در ورزشگاه آزادی را انجام دهد که باید دید حضور هواداران و بازی در جو آزادی کیفیت کار او را بالا خواهد برد یا اثر عکس می‌گذارد. مصدومیت علیرضا بیرانوند فرصت مناسبی برای امیررضا رفیعی به‌وجود آورده تا این دروازه‌بان جوان بتواند در قفس‌توری قرمزها به مرد شماره‌یک تبدیل شود و تا اینجای راه نیز مقابل هواداران پرسپولیس سربلند بوده است.

دفاع‌اتوبوسی پرسپولیس به‌رهبری کنعانی‌زادگان

همانند بازی قبل زوج کنعانی-گولسیانی در قلب دفاع شکل می‌گیرد. این پر تکرارترین زوج ترکیب خط دفاع سرخ‌ها تا اینجای فصل بوده که از بازی سیرجان با بازگشت گئورگی دوباره شکل گرفت.

عبدالکریم حسن همچنان گزینه اول اوسمار برای این پست است اما در این بازی کار سختی مقابل عمری باانگیزه دارد و دانیال اسماعیلی‌فر احتمالاً در این بازی دستور حمله خواهد داشت و می‌توان منتظر یکی از بازی‌های درخشانش در نیم فصل دوم بود.

خط‌هافبک پربار قرمزها با ستاره‌های باتجربه

زوج سروش رفیعی و مسعود ریگی در مرکز زمین از نگاه اوسمار جواب داده و بعید است تغییر کند. ریگی فضای مقابل خط دفاعی را جمع می‌کند و سروش در ارتباط بین خطوط و بازی‌سازی از عقب نقش مهمی دارد. مهدی ترابی درست مثل فصل قبل در مهم‌ترین مقطع فصل شروع به درخشش کرده و حتی مقابل ملوان با ساختار دفاعی سخت می‌تواند برگ برنده پرسپولیس باشد.

هواداران پرسپولیس که به ورزشگاه می‌روند قرار است دوباره با حرکات تکنیکی اوستون اورونوف از جای خود نیم خیز شوند و او غیر از تأثیرگذاری در فاز تهاجمی یکی از جذابیت‌های مسابقات پرسپولیس در نیم فصل دوم به حساب می‌آید.

مهاجمان پرسپولیس به‌دنبال بازگشت به روند گلزنی

با تعلیق محرومیت کاپیتان پرسپولیس، امید عالیشاه به ترکیب باز خواهد گشت و باید منتظر میدان‌داری و حرکات پخته و تأثیرگذار وی به عنوان بازیکن آزاد نیم فضاهای پشت محوطه جریمه ملوان بود. عیسی آل‌کثیر در سه مسابقه متوالی گل نزده بعید است اوسمار او را نیمکت‌نشین کند چرا که بابایی جوان هنوز خودش را نشان نداده و مهاجم شاخص دیگری برای قرمزپوشان در دسترس نیست.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 743726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.