اگر اشتباه کنیم، برایمان گران تمام می‌شود

سرمربی مس رفسنجان گفت: تیم پیکان در ضد حملات فوق‌العاده تیم خوبی است و بازی را خوب در اختیار می‌گیرد؛ اگر اشتباه داشته باشیم، ممکن است برایمان گران تمام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _پنج‌شنبه بیست‌وسوم فروردین_ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران، اظهار کرد: ما فردا بازی خیلی مهمی داریم که اهمیت فراوانی دارد؛ تیم پیکان شرایط فوق‌العاده خوبی دارد که در هفته گذشته ۳ برد داشته و در نیم فصل دوم با تغییراتی که در ترکیبشان داشتند، نتایج خوبی کسب کردند و زنگ خطری برای بقیه تیم‌هاست.

وی با اشاره به شکست سپاهان و ملوان از تیم پیکان، افزود: ما باید خیلی باهوش مراقب فضاها باشیم؛ تیم پیکان در ضد حملات فوق‌العاده تیم خوبی است و بازی را خوب در اختیار می‌گیرد؛ اگر اشتباه داشته باشیم، ممکن است برایمان گران تمام شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان خاطرنشان کرد: سه بازیکن آسیب‌دیده داشتیم که وضع آسیب دیدگی آن‌ها خوب است؛ ولی نمی‌توانیم ریسک کنیم و باید با احتیاط در بازی حضور داشته باشند.

به گزارش ایمنا، مس رفسنجان فردا جمعه بیست‌وچهارم فروردین در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میزبان پیکان تهران است.

کد خبر 743692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.