زمانی که در شرایط سخت قرار داریم، اتحاد بیشتری نیاز داریم

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: می‌خواهم همه هواداران در ورزشگاه باشند و فکر کنند که باید علیه چه کسی بجنگند، با بازیکنان‌مان یا حریف‌هایمان یا شرایطی که اطراف تیم وجود دارد و فقط ما باهم می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم و وقتی شرایط سخت است ما حتی اتحاد بیشتری نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه پنجشنبه _بیست‌وسوم فروردین_ در کنفرانس‌خبری قبل از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: فردا یک بازی جالب و جذاب مقابل تیم نساجی داریم و در شرایطی هستند که مقابل ما و همانند ما به دنبال امتیازگیری هستند، بازی جالبی خواهد بود چرا که تیمی هستند که برای ما مشکل‌ساز هستند پس حریف قابل احترامی برای ما هستند. امیدوارم که برای دیدار فردا آماده باشیم و بهترین‌ها برایمان رخ دهد.

وی افزود: بعضی زمان‌ها شرایط فراهم نیست و با توجه به شرایط زمین‌هایمان، آن زمینی که جایگاهی برای نشستن هواداران دارد در حال تعمیر است و دیگر زمین تمرین به دلیل نقصی که دارد شرایط حضور هواداران را ندارد.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان بیان کرد: با توجه به نتایج اخیر به‌طور قطع خوشحال نیستم چرا که خوشبختی و خوشحالی برای من بردن است؛ تغییراتی که در بازی قبل داشتیم برای نتیجه گرفتن بهتر تیم بود و انتقادها را برای خروج سیاوش یزدانی می‌پذیرم.

وی تاکید کرد: زمانی که توپ در دست ما نیست باید با ۹ یا ۱۰ دفاع بازی کنیم.

مورایس عنوان کرد: برای فردا محمد دانشگر و آریا یوسفی را به‌دلیل مصدومیت و کریمی را به‌دلیل محرومیت نداریم و یوسفی در شرایط خوبی قرار دارد و امکان دارد فردا در لیست تیم قرار گیرد چرا که تمرینات را با تیم در این هفته شرکت کرده است.

وی افزود: این فصل اتفاقات خیلی تأثیرگذاری رخ داد که از ابتدا شرایط عادی پیش نرفت و ما باید از این سورپرایزهایی که رخ می‌دهد عبور کنیم و شرایط را تغییر دهیم چرا که بسیاری از اتفاقات از نظر من طبیعی نیست. زندگی گاهی اوقات چالش‌هایی دارد که نمی‌دانیم چطور باید عبور کنیم، اما باید از آنها عبور کنیم.

سرمربی تیم سپاهان گفت: بعضی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که من از انرژی تهی می‌شوم، اما زندگی همین است و من سعی می‌کنم در شرایطی قرار گیرم که از آن شرایط خارج شوم و تا پایان فصل همین‌گونه پیش بروم.

وی عنوان کرد: در یک رقابت حریفانی داریم و ما امسال حریف‌هایی داریم که علیه ما شکایت‌هایی داشتند و خیلی خوشحال خواهند بود که ما را علیه ما دارند و این تنها راهی است آنها می‌توانند پیروز شوند.

مورایس تاکید کرد: هواداران ما متوجه بشوند که ما اگر حریفی داریم کسانی نیستند که در خانه ما هستند و این بازیکنان شایسته حمایت هستند و ما فقط باهم می‌توانیم این شرایط را علیه کسانی که می‌خواهند ما شرایط دیگری داشته باشیم باز گردانیم، به همین دلیل می‌خواهم همه هواداران در ورزشگاه باشند و فکر کنند که باید علیه چه کسی بجنگند، با بازیکنانمان یا حریف‌هایمان یا شرایطی که اطراف تیم وجود دارد و فقط ما باهم می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم و وقتی شرایط سخت است ما حتی اتحاد بیشتری نیاز داریم.

کد خبر 743679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.