کاهش ۶۳ درصدی جانباختگان تصادفات در تعطیلات عید فطر/محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی

رئیس پلیس راه کشور گفت: محدودیت‌های ترافیکی از صبح فردا جمعه در جاده چالوس و آزادراه تهران -شمال اجرا خواهد شد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حسن مؤمنی با بیان اینکه طرح ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از بیست‌ویکم فروردین آغاز شده و تا بیست‌وپنجم فروردین در جاده‌های کشور اجرا می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر تردد روان در اکثر محورهای کشور گزارش شده است.

وی افزود: در طول اجرای این طرح خوشبختانه شاهد کاهش آمار جان‌باختگان تصادفات به میزان ۶۳ درصد بودیم و همچنین شمار مصدومان تصادفات هم ۱۷ درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه کشور تاکید کرد: اما با این وجود در این مدت ۷۰ نفر از هموطنان در تصادفات جان خود را از دست دادند و ۲۲۲۳ نفر هم مصدوم و مجروح شده‌اند.

مؤمنی با بیان اینکه برای فردا آخرین روز تعطیلات عید فطر محدودیت‌های ترافیکی پیش بینی شده است، تصریح کرد: از ساعت ۸:۳۰ صبح فردا جمعه (بیست‌وچهارم فروردین ماه) آزاد راه تهران - شمال به سمت چالوس مسدود می‌شود و از ساعت ۹:۳۰ از پل زنگوله مسیر به سمت چالوس مسدود می‌شود و از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران مسیر یک‌طرفه می‌شود.

وی با اشاره به بازگشایی قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال خاطرنشان کرد: امسال مثل سال‌های گذشته محدودیت‌های ترافیکی برای مردم بومی و محلی ایجاد نمی‌کنیم و این هموطنان می‌توانند از مسیر قدیم کرج - چالوس تا تونل کندوان تردد داشته باشند ولی آن دسته از هموطنانی که قصد رفتن به سمت چالوس را داشته باشند از ساعت ۷ به بعد از میدان امیرکبیر نمی‌توانند تردد کنند.

کد خبر 743652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.