طرح ترافیکی هسته مرکزی شهر بعد از فروردین تعیین تکلیف می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طرح ترافیکی هسته مرکزی شهر بعد از فروردین تعیین تکلیف می‌شود.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که شهرداری و شورای شهر با جدیت پیگیر آن است، اجرایی شدن طرح ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان است.

وی افزود: در این طرح وضعیت برخی از خیابان‌ها تغییر کرده و به مانند قبل نخواهد بود؛ البته اجرایی شدن آن منوط به تصویب شورای ترافیک استان است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه در طرح ترافیکی مطالعه شده پیاده‌راه سبزه‌میدان برای خودروهای حمل و نقل عمومی باز پیش‌بینی شده است، ادامه داد: اما در کل هر تصمیمی در مورد این مسئله منوط به بازخورد رینگ ایجاد شده در خیابان زینبیه است، هر چند همین الان هم در پیاده‌راه رفت و آمد به بهانه‌های مختلف وجود دارد ولی تصویب طرح ترافیکی منجر به اعمال قانون خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح مشکلی ندارد و فقط تصویب آن منوط به روشن شدن تکلیف خیابان زینبیه شده است که بازخورد ترافیکی این محور به مدت یک ماه سنجش و در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تصمیم‌گیری در مورد یکپارچه ماندن طرح سبزه‌میدان را به لحاظ ترافیکی از نکات لازم برای تصمیم‌گیری در شورای ترافیکی استان دانست و افزود: در واقع کل طرح ترافیکی مطالعه شده در سطح شهر منوط به روشن شدن تکلیف طرح مد نظر در زینبیه شده است که بعد از پایان فروردین تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی نصب چراغ در خیابان چمران، دو طرفه کردن خیابان دلجویی، اصلاح هندسی در جاوید و … را از جمله تغییرات پیش‌بینی شده در طرح ترافیکی شهر زنجان در مطالعه ترافیکی انجام شده اعلام و تصریح کرد: تصویب این طرح نیازمند اقدامات اجرایی در خیابان‌های مد نظر است که بعد از تصویب عملیاتی می‌شود.

کد خبر 743645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.