دانشگاه برای مدیریت عالمانه استان کمک کند

استاندار کرمانشاه گفت : دانشگاه کمک کند استان کرمانشاه عالمانه‌تر مدیریت و اداره شود و شرایط بهتری برای مردم آماده و فراهم شود.

محمد طیب صحرایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از کرمانشاه اظهار کرد، در سال جدید پیرو جلسات و گفتگوهایی که سال قبل با اساتید دانشگاه‌های استان به عمل آمد، بنده درخواستی خدمت رؤسای دانشگاه‌های استان ارائه کردم مبنی بر اینکه خوشه بندی مسائل و موضوعات مبتلابه در استان کرمانشاه از گروه‌های تخصصی اساتید دانشگاه‌های استان و ظرفیت آنها بهتر استفاده شود و از نظرات کارشناسی آنها در مدیریت استان استفاده کنیم.

وی گفت اولین جلسه در خدمت جمعی از اساتید اقتصاد و رشته‌های هم گروه و همراه اقتصاد در دانشگاه رازی بودیم که البته اساتید از دانشگاه‌های مختلف نیز حضور داشتند.

استاندار کرمانشاه گفت: گفتگوها برای تمرکز روی مسائل اقتصادی استان ادامه پیدا خواهد کرد و به موازات خوشه‌های دیگر تخصصی نیز با همکاری سایر دانشگاه‌ها شکل خواهد گرفت.

وی گفت: اساتید درتخصص‌های فرهنگی اجتماعی عمرانی و موضوعات مورد نیاز در استان دعوت خواهند شد و با مشورت و همفکری با جامعه دانشگاهی، راهکارهای بهتری برای حل مسائل استان پیدا کنیم.

صحرایی گفت: دانشگاه کمک کند استان کرمانشاه عالمانه‌تر مدیریت و اداره شود و شرایط بهتری برای مردم آماده و فراهم شود

کد خبر 743605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.