سارقان منزل در کرمانشاه دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 2 سارق غیربومی منازل شهروندان کرمانشاهی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ علی کرمی چهارشنبه _ بیست و دوم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این راستا کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق که ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند، شده و آنها را در عملیاتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۵ فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در کرمانشاه

سرهنگ "محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۲ ظفر با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در کرمانشاه خبر داد و گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 743535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.