۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
شهادت آتش‌نشان قزوینی در عید فطر

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از شهادت محمدجواد چگینی آتش‌نشان قزوینی در جریان عملیات اطفای حریق انبار دخانیات خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از شهادت و مصدومیت سه نیروی آتش نشان در جریان عملیات اطفای حریق انبار نگهداری دخانیات در خیابان شهید انصاری قزوین خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام حادثه آتش‌سوزی در یک انبار دخانیات در خیابان شهید انصاری به سامانه ۱۲۵ بلافاصله نیروهای عملیاتی چند ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با حضور در محل حادثه مشغول اطفای حریق بودند که کپسول خانگی در این انبار دچار انفجار شد که به دلیل شدت آن متأسفانه یک آتش نشان در حین خدمت شهید و ۹ نفر مصدوم شدند که سه نفر از مصدومین از آتش نشانان هستند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: در حال حاضر حریق مهار شده است و آتش نشانان برای ایمن سازی در محل حادثه حضور دارند. به دلیل شدت حادثه صباغی شهردار قزوین، میراشه معاون خدمات شهری و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر در محل حضور داشتند. علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

کد خبر 743532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.