اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی درباره فوت یک پرستار در کرمانشاه

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اطلاعیه‌ای جهت استحضار اذهان عمومی اعلام کرد فوت غم‌انگیز پرستار و همکار سابق بیمارستان امام‌خمینی(ره) هیچ گونه ارتباطی به مسائل کاری و طرح نیروی پرستاری نداشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، پیرو انتشار برخی شایعات در خصوص درگذشت غم انگیس پرستار و همکار سابق بیمارستان امام‌خمینی (ره) به اطلاع می‌رساند طبق قانون وزارت بهداشت مدت زمان طرح نیروی پرستاری ۲۴ ماه بوده و با شرایط خاص و نیاز سیستم تا ۵۳ ماه زمان طرح قابلیت تمدید دارد.

پرستار ارجمند فوت شده حداکثر زمان طرح را بر اساس قانون به مدت ۵۳ ماه طی کرده‌اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰ پایان طرح ایشان اعلام شده است.

جهت استحضار اذهان عمومی اعلام می‌شود فوت این پرستار هیچ گونه ارتباطی به مسائل کاری و طرح ایشان نداشته است. از فعالان فضای مجازی خواهشمند است جهت رعایت حال و شأن خانواده متوفی از انتشار اطلاعات فاقد اعتبار و بی‌اساس خودداری و اخبار موثق را از منابع رسمی و معتبر دریافت کنند.

کد خبر 743456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 1
    نه اصلا مربوط به کار نیست
  • US ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 1
    باسلام و خسته نباشید برای حل خودکشی کادر درمان نیاز به یک مدیر داریم نه یک دکتر.مادامی که وزیر بهداشت و مدیران بیمارستان ها پزشک هستند این مشکلات ادامه خواهد داشت. باید مثل تمام دنیا وزیر و مدیران شبکه بهداشت و بیمارستانها درس اقتصاد و مدیریت خوانده باشد چون یک وزیر یا مدیر بیمارستان به درمان کردن بیماران نمی پردازد بلکه باید درس اقتصاد و مدیریت بداند.باور بفرمایید با کتابهای پزشکی مثل آناتومی و فیزیوپات و داروشناسی و غیره نمی‌شود اقتصاد و حسابداری و دخل و خرج وزارتخانه یا بیمارستان یا شبکه بهداشت را کنترل کرد