عملیات انتقال روستای مشایخ به سایت جدید تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس رسیدگی به مشکلات روستاییان را از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: عملیات انتقال روستای مشایخ به سایت جدید تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حامد رستمی در بازدید از روستای مشایخ دشمن زیاری از توابع شهرستان نورآباد ممسنی با اشاره به اهمیت حفظ جان و مال اهالی این منطقه در برابر آسیب‌ها و بلایای طبیعی، اظهار کرد: روستای مشایخ دشمن زیاری در معرض رانش زمین قرار دارد و عملیات جابه‌جایی آن باید مدت‌ها پیش در دستور کار قرار می‌گرفت که باید پیگیری جدی تری در این زمینه صورت گیرد.

وی از تاکید ویژه استاندار فارس برای رسیدگی به مشکلات اهالی شریف روستا خبر داد و افزود: استاندار فارس به صورت ویژه پیگیر این موضوع بوده و مصوبات راهگشایی نیز در این باره انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس خاطر نشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در انجام تعهدات خود وظایف قانونی برای احداث سایت جدید روستا اقدام کنند.

رستمی اضافه کرد: عملیات انتقال روستای مشایخ به سایت جدید تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

به گزارش ایمنا، بازدید مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از روستای مشایخ با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، بخشدار دشمن زیاری، جمعی از معتمدین محل و با همراهی تنی از چند از مقامات مسئول صورت گرفت.

کد خبر 743441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.