پیروزی جهاد اسلامی و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

امام جمعه کرمان گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد پیروزی جهاد اسلامی و حماس و شکست و نابودی رژیم جلاد و آدم‌کش صهیونیستی باشیم و بستر برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین_ در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی امام علی (ع) خطاب به نمازگزاران آن‌ها را مجاهدان در راه خدا دانست و اظهار کرد: شما مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستید و یک ماه در جهاد بودید.

وی مبارزه با شیطان، مظاهر دنیوی و هوا و هوس را سه جبهه پیش‌روی مؤمنان در ماه رمضان بیان کرد و افزود: در ماه رمضان جرایم فروکش و خطاها کم می‌شود؛ تلاش کنید تا ماه مبارک رمضان آینده هم‌چنان رزمنده باشید.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه جلب رضایت خداوند، انسجام، همدلی، وحدت و توجه به هم‌نوع پیام ماه رمضان است، تصریح کرد: امروز در حالی عید است که غم به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان فلسطین و تفرقه و همراه نبودن جهان اسلام را داریم.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم چگونه بر سر خواهران و برادران ما در غزه بمب می‌ریزند و در دنیایی که از لحاظ ظاهری صدای دفاع از حقوق بشر هم‌جا را پر کرده است، در برابر کشتار زنان و کودکان فلسطین و غزه سکوت مرگبار می‌گیرند.

علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد پیروزی جهاد اسلامی و حماس و شکست و نابودی رژیم جلاد و آدم‌کش صهیونیستی باشیم و بستر برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) فراهم شود.

کد خبر 743430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.