بارش‌های بهاری چهارمحال‌وبختیاری را فرا می‌گیرد / کاهش دما از روز جمعه

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) به استان خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین_ سامانه بارشی از سمت منطقه کوهرنگ وارد استان خواهد شد و در بازه زمانی کوتاهی تا صبح روز پنجشنبه موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و نسبتاً شدید در سطح استان خواهد شد طی این مدت احتمال رخداد تگرگ نیز در مناطق مستعد وجود دارد.

وی ادامه داد: شدت این بارش‌ها برای مناطق کوهرنگ، غرب اردل و بخش‌هایی از جنوب استان پیش بینی می‌شود و در سایر نقاط استان به نسبت این مناطق میزان بارش کمتر انتظار می‌رود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای امروز و فردا احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و تخریب سازه‌های موقت و سبک در اثر وزش باد شدید انتظار می‌رود.

نوروزی اضافه کرد: برای روزهای پنجشنبه تا اوایل هفته آینده به تناوب رگبارهای بهاری به‌صورت نقطه‌ای در برخی مناطق استان مورد انتظار است، همچنین برای روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر بارش‌ها برای نیمه شمالی استان انتظار می‌رود.

وی افزود: به تدریج از امروز بیشنه دما در استان کاهش پیدا می‌کند و برای صبح روز جمعه کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود، در حال حاضر برای هفته آینده نوسان دمایی قابل ملاحظه‌ای انتظار نمی‌رود.

کد خبر 743426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.