مسئولان زمینه حضور مردم در عرصه‌های مختلف را فراهم کنند

امام جمعه کرمانشاه گفت: از مسئولان انتظار داریم برای تحقق شعار سال زمینه را برای حضور همه جانبه مردم، سرمایه‌گذاران، صاحبان فکر، عمل، تجربه، تخصص و توان مدیریتی در عرصه اقتصادی تسهیل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری صبح امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین_در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد ضمن تبریک عید سعید فطر همگان را به تقوی الهی توصیه کرد و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای آمرزش گناهان است که این آمرزش گناهان جای تبریک دارد.

وی افزود: مهم‌ترین اثر ماه مبارک رمضان این است که صاحب اراده قوی شویم تا در طول سال بتوانیم در مقابل وسوسه‌های شیاطین، جن و انس و وسوسه‌های نفس بایستیم و با استقامت مرتکب گناه و معصیت نشویم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به شعار سال «جهش در تولید با مشارکت مردم»، تصریح کرد: اجتماع مردم به‌طور کلی در دین اسلام از اهمیت بسیاری بالا است چون مردم وقتی به امر دین در امور و مصالح جامعه اجتماع می‌کنند، دست خدا در جماعت مؤمنان و مسلمین است.

وی با اشاره به تأثیر راهپیمایی‌ها مختلف در نابودی دشمن گفت: در دیگر عرصه‌ها همچون فرهنگ و اقتصاد باید برای موفقیت، مردمی‌سازی صورت گیرد تا دشمن را ناکام بگذاریم.

حجت‌الاسلام غفوری عنوان کرد: شعار امسال به دلیل فراهم کردن زمینه تسهیل حضور مردم، سرمایه‌گذاران، صاحبان فکر، عمل، تجربه، تخصص و توان مدیریتی در عرصه اقتصادی است تا با برداشته شدن موانع فضاهای حضور مؤثر فراهم شود.

وی ادامه داد: از مسئولان انتظار داریم برای تحقق شعار سال زمینه را برای حضور همه جانبه مردم تسهیل کنند تا با پیگیری جدی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصاد و معیشتی، زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود و به شرایط مطلوب‌تری در زمینه اقتصادی برسیم.

کد خبر 743399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.