جبهه مقاومت هر روز شکست‌ناپذیرتر می‌شود

امام جمعه قزوین گفت: نفرت ایجاد شده از رژیم اسرائیل در میان ملل جهان بزرگ‌ترین شکست برای رژیم غاصب بود و جبهه مقاومت هر روز مقاوم‌تر و شکست‌ناپذیرتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین_ در خطبه نماز عید فطر اظهار کرد: در عید نوروز بازگشت طبیعت به بهار جشن گرفته می‌شود و در عید فطر انسان به ارزش‌های متعالی و فطرت خود باز می‌گردد و ارزشمندتر است.

وی افزود: در عید فطر به حقیقت و معرفت و صداقت و انسانیت و ذات اصلی بازمی‌گردیم و پاداش یک ماه روزه‌داری را در مسابقه تقوی و بندگی دریافت می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: ماه رمضان میدان مسابقه برای بندگان خدا بود و روزه داران با انجام کارهای خیر، دعا و صله رحم و دستگیری از نیازمندان در یک صحنه رقابت بودند و آن‌ها که از یکدیگر در نیکی سبقت گرفتند پیروز میدان هستند.

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: در ماه رمضان عده‌ای در کارهای خداپسندانه پیشگام شدند و از پاداش و نعمت الهی برخوردار شدند و عده‌ای هم از غافله نیایش عقب ماندند و زیان دیدند. اگر پس از یک ماه عبادت و روزه داری هنوز کسانی به دنبال لهو و لعب و سرگرمی و روزمرگی باشند زیان دیده‌اند و کسانی که پس از رمضان مسیر تقوی پیشه کنند به سعادت خواهند رسید.

وی یادآور شد: امیدواریم همه ما پس از مسابقه تقوی و بندگی در ماه رمضان بیدار شویم و خود را برای مسابقه آخرت آماده کنیم و راه درست زندگی را بیاموزیم. با خروج از ماه رمضان باید یاد بگیریم با قرآن انس بیشتری بگیریم، با هم مهربان باشیم و در تقوا و بندگی از همدیگر سبقت بگیریم تا رستگار شویم.

امام جمعه شهر قزوین با ذکر اینکه قرآن چشمه جوشان علم و معرفت است و به انسان آرامش می‌دهد، گفت: توصیه می‌کنیم در همه ایام سال توجه به آن را مورد توجه قرار دهیم. به همه توصیه می‌کنیم خدمت به بندگان خدا و مردم را جدی بگیرید و مانند عائله خود به خدمت رسانی اهمیت دهیم و آن را یک مسابقه بدانید و با امانتداری در مسئولیت‌های خود در حساب و کتاب هم جدی باشید.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به جنایت‌های صورت گرفته در باریکه غزه افزود: سال گذشته در واقع سال اقتدار و اثبات مظلومیت مردم غزه و لبنان و عراق و سال پیشرفت مقاومت بود اما دشمنان سال بدی داشتند و اختلافاتی که در میان مسئولان صهیونیستی رخ داد و با جنایاتی که مرتکب شدند گور خود را کندند و شکست خوردند.

وی ادامه داد: نفرت ایجاد شده از رژیم اسرائیل در میان ملل جهان بزرگ‌ترین شکست برای رژیم غاصب بود و جبهه مقاومت هر روز مقاوم‌تر و شکست‌ناپذیرتر می‌شود.

آیت‌الله عابدینی با تاکید بر لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: اکثریت جامعه اهل حجاب و عفاف هستند ولی تعداد کمی متوجه اهمیت این موضوع نیستند که باید با زبان و تذکر خواهرانه آن‌ها را ارشاد کنیم تا حجاب را رعایت کنند. همه شهدا در وصیت نامه‌های خود به رعایت حجاب و عفاف توصیه کرده‌اند و ما هم همه دختران را مانند فرزندان خود می‌دانیم و انتظار داریم با رعایت حجاب از هویت دینی خود صیانت کنند.

کد خبر 743392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.