هزاران فلسطینی نماز عید فطر را در مسجدالاقصی اقامه کردند + فیلم

حدود ۶۰ هزار فلسطینی با حضور در صحن‌های مسجدالاقصی در قدس اشغالی، نماز عید فطر را اقامه کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه القدس، اداره اوقاف اسلامی و امور مسجد الاقصی در قدس اعلام کرد که حدود ۶۰ هزار مسلمان نماز عید سعید فطر را در محوطه مسجدالاقصی اقامه کردند.

طبق این گزارش، فلسطینی‌ها با وجود تدابیر شدید امنیتی صهیونیست‌ها از سراسر فلسطین اشغالی خود را به مسجد الاقصی رساندند.

رژیم صهیونیستی مانع ورود برخی فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی شد و به همین دلیل آنها نماز عید فطر را پشت دیوارهای این مسجد اقامه کردند.

پس از اقامه نماز عید نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.

جمعه گذشته نیز هزاران شهروند فلسطینی با وجود محدودیت و موانع ایجاد شده از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی، سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی و صحن‌های آن اقامه کرده بودند.

نماز عید فطر امسال در مسجد الاقصی با حال و هوای متفاوت در سایه جنگ غزه و یورش‌ها به کرانه باختری برگزار شد.

به گزارش ایمنا، پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کد خبر 743388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.