پرداخت بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در یزد

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در سال ۱۴۰۲ توسط بانک های استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، محمد دهقان منشادی اظهار کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات بیش از ۵۰۰ شغل جدید ایجاد و از یک هزار و ۴۰۰ شغل موجود حمایت شد.

وی با بیان اینکه بخش صنعت، کشاورزی و میراث فرهنگی بیشترین پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال‌زایی را به خود اختصاص داده‌اند گفت: ۷۱ میلیارد تومان هم به نهضت احیا استان اختصاص داده شد که به طور کامل جذب گردیده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان یزد اضافه کرد: تسهیلات یاد شده از محل اعتبارات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ می‌باشد که در سال گذشته پرداخت شده است.

دهقان منشادی خاطرنشان کرد: تسهیلات موضوع این تبصره به طرح‌های کارآفرینی، ایجادی، توسعه‌ای، تکمیلی و سرمایه در گردش و احیای واحدهای تولیدی از جمله کسب و کار خانگی، واحدهای تولیدی خرد، واحدهای تولیدی کوچک، واحدهای تولیدی متوسط، واحدهای تولیدی بزرگ، شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای تولیدی پیشران قابل تخصیص است.

وی گفت: نرخ سود تسهیلات بسته به حوزه فعالیت طرح و محل اجرای آن متفاوت بوده به نحوی که بازه ۴ تا ۱۶ درصد را پوشش می‌دهد.

کد خبر 743337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.