پارکینگ منطقه گردشگری نورالشهدا در دست ساخت است

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک گفت:پارکینگ منطقه گردشگری نورالشهدا در دست ساخت قرار دارد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی با اشاره به موضوع تأمین پارکینگ عمومی در منطقه گردشگری نور الشهدا (گردو)، اظهار کرد: در راستای توسعه منطقه گردشگری نور الشهدا و برای سهولت در تردد شهروندان و ایجاد نظم در این منطقه، پس از پیگیری‌های لازم، ۲۵۰ طول دیوار زمین خالی جنب بیمارستان امام خمینی (ره) که در تصرف بیمارستان بود، برای ایجاد پارکینگ تخریب شده و نخاله‌های آن در حال جمع‌آوری است تا در ادامه شرایط برای پارک خودروها مهیا شود.

وی افزود: آماده سازی زمین چمن مصنوعی فوتبال واقع در شهرک گردو برای استفاده ساکنین این محله با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری در حال انجام است.

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک تصریح کرد: پارکینگ منطقه گردشگری نور الشهدا در دست ساخت قرار دارد.

عسگری درباره رسیدگی به درخواست‌های مردمی هم گفت: لکه‌گیری سنگ فرش پیاده راه خیابان شهید شیرودی مقابل داروخانه بوعلی و خیابان شهید رجایی کوچه نشاط انجام، همچنین لکه‌گیری جداول بلوار قدوسی و رفع خطر و همسطح سازی دریچه‌های فاضلاب خیابان امام خمینی (ره)، صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: روکش آسفالت پیاده رو خیابان ستارخان مقابل ساختمان پلاک ۷۷، لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های شهرک گردو خیابان فردوسی و کوچه‌های آن، پاکسازی محوطه مقابل هتل پیام شهرک بهشتی فاز یک نیز انجام شد.

کد خبر 743333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.