تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ۱۳ درصد از بودجه عمرانی شهر، معادل چهار هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن منصوریان شامگاه_ سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در حاشیه بازدید از جشنواره ورزشی ماه رمضان، جام برکت و کرامت، اظهار کرد: بوم شبانه مشهد مقدس، به عنوان یک شهر مذهبی از قدیم مورد توجه شهروندان بوده و زیست‌پذیری شبانه شهر در ماه مبارک رمضان نمود بیشتری پیدا می‌کند.

وی گفت: این زیست بوم، در المان‌های نوروزی سطح شهر هم مورد توجه قرار گرفت و دومین دوره جشنواره هنرهای نوری مشهد برپا شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در کنار ایجاد نشاط اجتماعی در سیما و منظر، این جشنواره در بین مردم نیز با استقبال خوبی همراه شده و شور و هیجان خاصی ایجاد کرده است؛ برای تقویت این شور و هیجان، جام ورزشی رمضان هم با موفقیت اجرا شده.

حجت‌الاسلام منصوریان تصریح کرد: بدنه اجتماعی که درگیر این رویداد ورزشی شده، به نحوی است که حتی در سطح ملی توجه‌ها را به خود جلب کرده و وزارت ورزش به دنبال الگوسازی آن است.

وی گفت: هرچه این زیرساخت‌های ورزشی در شهر ایجاد شود، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود و ضمن ارتقا سطح سلامت و نشاط و شادابی شهروندان، از تحمیل هزینه‌ها بر شهر و خانواده‌ها جلوگیری می‌کند.

حجت‌‎الاسلام منصوریان با بیان اینکه رویکرد شورای ششم و مدیریت شهری حمایت از رویدادهای این‌چنینی و توسعه زیرساخت‌هاست، افزود: بر همین اساس، ۱۳ درصد از بودجه عمرانی شهر، معادل چهار هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی اختصاص یافته است.

کد خبر 743329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.