پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت مسکن ملی در آوج

مدیر بنیاد مسکن شهرستان آوج از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، به مناسبت سالگرد تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آوج شامگاه امروز -سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین- با حضور وحید زرگر فرماندار، حجت الاسلام‌والمسلمین موسوی امام جمعه، سرهنگ ربیعی فرمانده سپاه شهرستان و رمضان جمالی مدیر بنیاد مسکن شهرستان در روستای نیریج بخش مرکزی آوج افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

جمالی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان آوج در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی شهرستان آوج در سال ۱۴۰۲ با همکاری دهیاری و بنیاد مسکن به متراژ ۱۴۲/۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹۲۶/۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه مسکن شهری تعداد ۱۰۰ واحد نهضت ملی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال احداث است. در ضمن در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۵۰ فقره سند روستایی و شهری و ۴۰۰ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی به متقاضیان واگذار شده است.

در مراسم افتتاحیه این طرح، زرگر فرماندار شهرستان آوج ضمن تبریک دهه حساب ۱۰۰ امام ره با گرامیداشت یاد بنیان گذار این نهاد مردمی از خدمات گسترده این نهاد از گذشته تا کنون در شهرستان اوج تقدیر کرد و گفت: خدمات این نهاد در منطقه دارای ارزش برتر و برجسته‌ای در ارائه خدمات بین دستگاه‌های اجرایی دارد.

کد خبر 743327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.