بیمه تاکسیرانان غیرفعال قزوینی قطع می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از لغو بیمه رانندگان غیرفعال ناوگان تاکسیرانی قزوین و جایگزینی بیمه تاکسیرانان فعال به جای آنان خبر داد.

محمدرضا وثوق‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از شناسایی رانندگان غیرفعال ناوگان تاکسیرانی قزوین خبر داد و اظهار کرد: به این ترتیب بیمه تاکسی‌رانان غیرفعال شهرداری قزوین قطع شده و بیمه تاکسی‌ران‌های فعال جایگزین بیمه آنها می‌شود.

وی اضافه کرد: افزود: در سال گذشته و همچنین سال جاری در راستای صیانت از بیت‌المال ساماندهی و انتظام‌بخشی به ناوگان تاکسیرانی و ایفای حقوق رانندگان فعال، تعدادی از رانندگان غیرفعال تاکسی که از مزایای شغل خود نظیر یارانه بیمه استفاده می‌کردند، توسط سازمان تاکسیرانی شناسایی و رانندگان فعال جایگزین آنان شدند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: با اجرای این طرح و خروج این گونه رانندگان از ناوگان و زمینه‌های جایگزینی افراد واجد شرایط به جای آنان فراهم شده و بر همین اساس از تاکسیرانانی که دارای مجوز معتبر و سابقه فعالیت بیش از پنج سال تحت نظارت سازمان هستند، دعوت به عمل می‌آید جهت برقراری بیمه به واحد اجرایی سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

وثوق‌نیا در خاتمه یادآور شد: طرح شناسایی رانندگان غیرفعال همچنان در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد و از شهروندان و تاکسیرانان گرامی تقاضا داریم این گونه رانندگان را در صورت شناسایی به سازمان تاکسیرانی معرفی کنند.

کد خبر 743316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.