بسیج شهرداری کرمانشاه برای بهسازی معابر

شهرداری کرمانشاه با آغاز طرح جهادی بهسازی و ترمیم معابر به دنبال کسب رضایتمندی شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برومند نامداری با اشاره به آغاز طرح جهادی بهسازی و ترمیم معابر شهر کرمانشاه از روز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ اظهار کرد: تمامی نیروهای شهرداری و ماشین آلات شهرداری از امروز در اختیار شهرداری منطقه پنج است و از همه شهرداران مناطق و رؤسای سازمان‌ها درخواست می‌کنم نهایت همکاری را با فرمانده میدان (شهردار منطقه ۵) به عمل آورند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه گفت: برای تمرکز داشتن و بهبود ارائه خدمات و کسب حداکثری رضایتمندی شهروندان مقرر شده طرح به صورت مرحله‌ای انجام شود و هر مرحله کلیه نیروها و ماشین آلات در مناطق مستقر که اولویت بندی بر اساس وسعت، جمعیت و محرومیت منطقه لحاظ می‌شود.

در ادامه کوروس رستم پور مدیرکل حراست خطاب به حاضرین در جلسه گفت: همان طوری که شهردار کرمانشاه در دستوری ابلاغ کرده اولویت اصلی این طرح کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان است و در این راه که همان کسب رضایت خداوند متعال است از هیچ کوششی دریغ نکنید.

وی سپس گفت: در مأموریت خود شفافیت را مدنظر قرار دهید تا از هر گونه شائبه فساد احتمالی جلوگیری شود.

در ادامه حمید اعتصام فر معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه مطالبه جدی و اصلی شهروندان بحث آسفالت است تمامی ماشین آلات آسفالت و کارخانه‌های آسفالت شهرداری با حداکثر ظرفیت در اختیار این طرح قرار می‌گیرد و هم اکنون تمامی نیروهای فنی این معاونت و ماشین آلات در منطقه مستقر شدند.

همچنین بهزاد مسعودی اصل معاون شهرسازی شهرداری از آمادگی تمامی کارکنان حوزه فنی و شهرسازی برای اجرای طرح در حوزه تخصصی خود گفت.

شیرزاد عباسی مدیرکل اجراییات و رفع تخلفات ساختمانی نیز گفت: برحسب دستور شهردار کرمانشاه تمامی نیروهای این سازمان به عنوان پشتیبان واحدهای دیگر در منطقه عمل می‌کنند و از امروز به صورت ویژه در حال اجرای انضباط شهری خواهند بود.

وی گفت: نیروهای رفع تخلفات ساختمانی با دقت با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.

در ادامه سجاد یزدانی شهردار منطقه ۵ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: بر حسب دستور شهردار کرمانشاه از امروز عملیات جهادی بهسازی و ترمیم از منطقه پنج آغاز شده که همزمان در چند جبهه اقدام خواهیم کرد

وی گفت: عوامل عمرانی با استفاده از ماشین آلات سنگین در حال بارگیری و حمل نخاله‌های ساختمانی در محدوده منطقه هستند که نخاله‌ها را به سایت نخاله در خارج از شهر منتقل می‌کنند.

شهردار منطقه ۵ گفت: در جبهه دیگری ماشین آلات آسفالت در حال روکش آسفالت و ترمیم معابر در محله فرهنگیان فاز ۲ است که تا رفع تمامی چاله‌های منطقه و ترمیم معابر در سطح منطقه حضور خواهند داشت.

وی سپس گفت: عوامل معاونت خدمات شهری و سازمان سیما و منظر در حال پاک‌سازی معابر از گیاهان خودرو، رنگ آمیزی جداول و سپس گل کاری خواهند کرد و نیروهای پاکبان نیز در حال رفت و روب معابر و کوچه‌ها هستند.

کد خبر 743302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.