کنترل محسوس و نامحسوس ناوگان مسافربری توسط ماموران پلیس راه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح کنترل نامحسوس ناوگان عمومی مسافربری در سطح استان در تعطیلات پیش رو به منظور نظارت بر عملکرد رانندگان و پیشگیری از وقوع حوادث تلخ ترافیکی و جاده‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: ناوگان عمومی حمل مسافر از مبدا، به صورت محسوس و نامحسوس زیر ذره‌بین کارشناسان پلیس راه استان هستند و با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های مهم پلیس راه پیشگیری از وقوع تخلفات رانندگی و تصادفات است، در همین راستا طرح کنترل وسایل نقلیه عمومی و نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری در مبدا در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار می‌گیرد.

وی افزود: جهت جلوگیری از ارتکاب رانندگان به تخلفات حادثه‌ساز و پیشگیری از تصادفات و نظارت بر عملکرد رانندگان ناوگان عمومی مسافربری به ویژه در تعطیلات عید سعید فطر، پلیس راه استان اقدام به اعزام مأموران کنترل نامحسوس در سطح ناوگان عمومی مسافربری کرده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به مسئولیت و حساسیت بالای شغل رانندگان، این افراد باید رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در اولویت کاری خود قرار دهند تا بتوانند خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه و نقش مهمی در کاهش وقوع حوادث جاده‌ای ایفا کنند.

کد خبر 743295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.