اتمام پروسه اداری پروژه های شهرستان پارس آباد تا پایان فروردین سال جاری

استاندار اردبیل گفت: اقدامات لازم اداری تا پایان فروردین صورت گرفته و اولویت‌بخشی به پروژه‌های ضروری شهرستان پارس آباد و استفاده بهینه از فصل کاری برای اجرا انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل سیدحامد عاملی بعداز ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و یکم فروردین_ در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی و شهری در حال اجرا و مورد نیاز شهرستان پارس‌آباد، اظهار کرد: باید با اتمام اقدامات لازم اداری تا پایان فروردین و اولویت‌بخشی به پروژه‌های ضروری شهرستان پارس‌آباد، از فصل کاری برای اجرای پروژه‌ها استفاده بهینه شود.

وی افزود: لازم است در صدور مجوزها برای اجرای پروژه‌های عمرانی، منفعت عموم و شهرستان مد نظر قرار گیرد و روند کارها بدون تعلل انجام شود.

استاندار اردبیل با تأکید بر هماهنگی مدیران دستگاه‌ها برای اجرای پروژه‌های مرتبط با هر دستگاه در پارس‌آباد، گفت: لازم است مدیران نسبت به برنامه‌ریزی استانی و نقشه راه تدوین‌شده برای اجرای پروژه‌ها در شهرستان‌ها اهتمام کنند تا در پایان سال نتایج قابل توجهی در راستای تحقق پروژه‌ها شاهد باشیم.

گفتنی است، در این نشست موضوعاتی چون تعیین تکلیف اجرای میدان تره‌بار، پایانه مسافری، آرامستان پارس‌آباد، تعیین تکلیف مجتمع فرهنگی نیمه‌کاره و بلاتکلیف این شهرستان و زمین‌های مسکونی حاشیه شهر در این نشست مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبر 743283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.