برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با عفاف و حجاب و مد و لباس در استان اردبیل

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی در خصوص عفاف و حجاب در استان طی سال گذشته و برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با عفاف و حجاب و مد و لباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضوان باقلاچی ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و یکم فروردین_ در نشست کارگروه عفاف و حجاب استان اردبیل اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی درباره عفاف و حجاب در استان اردبیل طی سال گذشته نسبت به سال‌های پیش افزایش ۴ برابری داشته و در سال جاری نیز همزمان با روز طبیعت و سالروز شهادت حضرت علی (ع) برنامه‌های مختلف فرهنگی در این زمینه از سوی نهادهای مردمی و فرهنگی در تفرجگاه‌های استان برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با عفاف و حجاب با عنوان مهر و ماه و همچنین مد و لباس در استان اردبیل، افزود: این نمایشگاه‌ها در اردیبهشت و خرداد برگزار می‌شود و تولیدکنندگانی از سایر استان‌ها هم در آن شرکت می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: با توجه به بازدیدهای انجام‌گرفته از دستگاه‌ها در خصوص عفاف و حجاب و پیگیری در حوزه تولید محتوا پیرامون آن، پرهیز دستگاه‌ها از تخطی از این موضوع مورد تأکید است.

باقلاچی بیان کرد: مقرر شده نمایشگاه مد و لباس در محل مجتمع‌های تجاری و هتل‌ها برگزار و زمینه فروش محصولات تولیدی فراهم شود.

کد خبر 743280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.