الحاق ۱۱ هکتار زمین به محدوده شهری برزک و مشکات

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: در راستای اجرای طرح‌های حمایتی مسکن ۶ هکتار به محدوده شهری شهر برزک و ۵ هکتار به محدوده شهری شهر مشکات جهت رفع مشکل کمبود زمین الحاق شد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: با تلاش‌های به عمل آمده در راستای اجرای طرح‌های حمایتی مسکن در مجموع ۱۱ هکتار زمین به محدوده شهری شهرهای مشکات و برزک الحاق شد.

وی افزود: از این میزان ۶ هکتار به محدوده شهری شهر برزک و ۵ هکتار به محدوده شهری شهر مشکات جهت رفع مشکل کمبود زمین الحاق شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان کرد: در شهرستان کاشان در مجموع بیش از ۲۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش های لازم افزون بر ۱۲ هزار متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند.

وی افزود: با تلاش های به عمل آمده واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان با فازبندی توسط کارگزار پروژه و با اولویت بندی ساختمان های درحال ساخت، به لطف خدا وارد مراحل نازک کاری اجرای ساختمان شدند.

آراسته گفت: درشهر کاشان در گام نخست بیش از هفت هکتار زمین و ۱ هزار و ۷۰۰ فقره وام نهضت ملی جهت ساخت افزون بر ۱ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی تامین شد که اجرای آن با کارگزار پروژه در ۲ قالب پیمانکاری و امانی در حال انجام است.

کد خبر 743279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.