آماده‌باش اکیپ‌های راهداری برای تعطیلات عید فطر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز تدریجی موج دوم سفرهای بهاری در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: طی دو روز گذشته، شاهد افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلات پیش روی عید سعید فطر و شروع موج دوم سفرها در فصل بهار اظهار کرد: طی دو روز گذشته روند تدریجی افزایش تردد در محورهای استان آغاز شده است و شاهد افزایش تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این افزایش تردد طی روزهای آینده و با آغاز تعطیلات بیشتر شود، افزود: در تعطیلات عید فطر سال گذشته بیش از سه میلیون تردد در محورهای استان به ثبت رسید و انتظار می‌رود سال جاری با توجه به اینکه بسیاری از هم‌وطنان روزه‌دار در ایام نوروز به سفر نرفتند و منتظر تعطیلات عید فطر بودند، با افزایش تردد نسبت به سال گذشته مواجه باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استقبال برای افزایش سفرها در پایانه‌های مسافربری استان نیز خود را نشان داده است، به‌گونه‌ای که در پایانه شهید «کاویانی» به عنوان مهم‌ترین پایانه مسافربری استان افزایش تردد مسافران و فروش بلیت را شاهد هستیم و همه تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران در نظر گرفته شده است.

کهریزی از آمادگی راهداری برای موج دوم سفرهای بهاری همزمان با تعطیلات عید فطر خبر داد و عنوان کرد: ۴۵۰ نفر نیروی راهداری در قالب ۴۹ اکیپ در قالب گشت‌های ثابت و سیار پای کار هستند و آماده‌باش راهداری تا پایان موج برگشت مسافران ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: به کاربران توصیه می‌شود با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر تغییر شرایط جوی طی روزهای آینده، مسائل ایمنی را رعایت و پیش از ورود به محورهای مواصلاتی از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 743219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.