اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در تبریز

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به مصلای امام خمینی(ره) تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، فریدون قنبرزاده ظهر امروز _سه شنبه بیست و یکم فروردین_ اظهار کرد: این محدودیت در محورهای خیابان امام حدفاصل چهار راه بهشتی تا قونقا، چهارراه باغشمال و هفده شهریور به سمت خیابان امام و مصلی، میدان دانشسرا به سمت خاقانی جنوبی، میدان نماز به سمت شریعتی، چهارراه فلسطین به سمت میدان ترمینال و تمام مسیرهای فرعی منتهی به این محدوده اعمال می‌شود.

وی افزود پاکسازی محل از ساعت ۱۲ امشب انجام و محدودیت اصلی از ساعت پنج صبح فردا اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: تردد موتورسیکلت‌های سنگین در زمان اقامه نماز عید فطر در محل‌های پیرامونی و خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی نیز ممنوع است.

قنبرزاده از مردم خواست برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم با مأموران پلیس راهور همکاری کنند.

ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه تبریز نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نماز عید سعید فطر فردا چهارشنبه در مصلای امام خمینی (ره) و خیابان‌های اطراف به امامت آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار خواهد شد.

طبق اطلاعیه این ستاد، برنامه‌های قبل از اقامه نماز عید فطر شامل قرائت قرآن و دعای ندبه توسط حاج رضا جلیلی از ساعت ۶ تا ۷ و بیان احکام از ساعت ۷ تا ۷:۱۵ توسط حجت الاسلام روحانی حسینی و سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی از ساعت ۷:۱۵ تا ۷:۴۵ است.

نماز عید فطر، رأس ساعت ۸:۰۰ اقامه خواهد شد. اتصال و محل استقرار برادران نمازگزار از میدان مصلی به طرف خیابان امام خمینی (ره)، قسمت جنوبی به طرف شرق تا میدان ساعت و طرف غرب تا میدان قونقا خواهد بود.

اتصال و محل استقرار خواهران هم از قسمت شمالی (مسیر اتوبوس‌های بی آر تی) به طرف شرق تا میدان ساعت و به طرف غرب تا میدان قونقا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 743204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.