اقامه نماز عید فطر در بقاع متبرکه شاخص مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت بقاع متبرکه شاخص این استان برای اقامه نماز عید سعید فطر باز و نمازگزاران می‌توانند به این اماکن مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، بعدازظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه براساس اجرای امینانه نیات واقفان و مشارکت مردمی سفره‌های افطاری ساده در امامزادگان طی مدت یک ماه مبارک رمضان برپا شد، اظهار کرد: در این ایام توزیع سبد کالا، اجرای طرح قرار دوازدهم، برگزاری محافل قرآنی و جز خوانی قرآن کریم و کرسی تفسیر قرآن کریم در اجرای طرح ضیافت الهی با هماهنگی اوقاف و امور خیریه استان نقاط مختلف بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص انجام شد.

وی با اشاره به اقامه نماز عید سعید فطر در اماکن مذهبی بیان کرد: اجرای طرح ضیافت الهی با اقامه نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه شاخص سراسر مازندران به کار خود پایان می‌دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: نماز عیدفطر در امامزادگان شاخص توسط ائمه جمعه، ائمه جماعات و در دیگر امامزادگان به امامت روحانیون اعزامی یا بومی اقامه می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌زمان با روز عید سعید فطر علاوه بر برپایی نماز عید، برنامه سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت و بیان احکام و همچنین حضور در خیمه‌های معرفت به اجرا در می‌آید.

کد خبر 743202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.