اجتماع بزرگ روزه اولی‌ها در کرمانشاه

اجتماع بزرگ روزه اولی‌ها به همت سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه و با همکاری سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، اجتماع بزرگ روزه اولی‌ها به همت سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه و با همکاری سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه، بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه کرمانشاه، بسیج کارمندی امام جعفر صادق (ع)، نواحی سه‌گانه اداره‌کل آموزش و پرورش استان و با حضور حجت‌الاسلام غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و مسئولان استانی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در حاشیه این مراسم اظهار کرد: حضرت علی (ع) می‌فرماید: اگر دو کار را انجام دهید من از شما راضی خواهم شد. اول اینکه آلوده گناه نشوید. هرکسی که گناه می‌کند یا دیگران را دعوت به گناه می‌کند، خود شیطان است. خواسته دوم امیرالمؤمنین کار و تلاش برای رسیدن به خدا است.

وی با اشاره به اهمیت نماز، افزود: وقت نماز که رسید، باید اولویت ما عبادت و یاد خدا باشد، خدمت به پدر و مادر و کمک کردن به نیازمندان یکی از عبادت‌های بزرگ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: چادرهایی که شما پوشیده‌اید، یادگار حضرت فاطمه زهرا (س) و میراث همه شهدا است که برای ما به‌امانت گذاشتند، ما برای اینکه احترام این بزرگان را حفظ کنیم، باید حجاب خود را تا آخر عمر محکم نگه داریم تا خداوند متعال و فاطمه زهرا (س) و شهدا از ما راضی باشند.

حجت‌الاسلام غفوری ادامه داد: امروز که شما اینجا نشسته‌اید هم سن و سال‌های شما در غزه امنیت، غذا، آب آشامیدنی و سرپناه ندارند و بسیاری از آن‌ها خانواده خود را از دست داده‌اند، برای پیروزی مردم غزه در برابر دشمن جلادشان دعا کنید.

کد خبر 743183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.