حضور به‌موقع مردم در صحنه، مانع رواج بی‌ارزشی‌ها شد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: فتنه دشمن باعث شد که انقلابی‌های واقعی مجاهدانه وارد میدان شوند و پای حکم الهی ایستادگی کنند؛ مردم پای کار آمدند و جلوی بی‌ارزشی‌ها را گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت‌الاسلام محسن مظاهری در جمع آمران به معروف و ناهیان از منکر مجمع رهروان امر به معروف اصفهان اظهار کرد: توفیقی برای همه شما حاصل شد تا در ماه مبارک رمضان با زبان روزه بالاترین واجب الهی یعنی امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده و دعوت به خیر و نهی از منکر کنید.

وی با اشاره به شرایط بارش رحمت الهی در جامعه افزود: دعوت به حکم الهی در جامعه باعث بارش رحمت الهی در جامعه می‌شود و خداوند متعال می‌بیند که همه امت به هنجارشکنی راضی نیستند و عده‌ای هستند که در جامعه نهی از منکر و دعوت به خیر می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان بیان داشت: هرچه رحمت از جانب خداوند بر جامعه جاری و ساری شود، از وجود اشخاصی است که مجاهدانه به دنبال اجرای احکام الهی و خدمت به خلق در جامعه هستند، چرا که این اشخاص دنبال خیر خوبی برای جامعه هستند.

حجت‌الاسلام مظاهری با اشاره به فتنه دشمن عنوان کرد: فتنه دشمن سوق دادن جامعه به سمت و سوی بی حجابی و بد پوششی بود که به فرموده رهبر انقلاب بانوان ایرانی به این فتنه دشمن پشت پا زدند و آن‌ها را ناامید کردند.

وی خاطرنشان کرد: شاهدیم که مسئولان در جنگ شناختی دشمن در خصوص فتنه حجاب شکست خوردند و تنها کسی که از سران قوا موضع‌گیری کرد، رئیس قوه قضائیه بود و ما از مسئولان دیگر گلایه‌مندیم که در این خصوص موضع‌گیری و اقدام مؤثری انجام ندادند.

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان تصریح کرد: از شروط امام جامعه، تقوا و شجاعت هم است و شرط مدیر بودن به فرموده امیرالمومنین علی (ع) در توصیه به مالک اشتر شجاع بودن است؛ آیا امروز در مسئله فتنه دشمن در مباحث حجاب و پوشش، مسئولان بالادستی شجاعتی از خود نشان داده‌اند؟ آیا برای اجرای حکم خدا اولویت خود را در حفظ جایگاه و منصب خود قرار داده‌اند؟

حجت‌الاسلام مظاهری به مصادیق انقلابی‌گری اشاره و بیان کرد: به فرموده رهبر انقلاب از مصادیق انقلابی‌گری عمل بهنگام است که در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن در خصوص حجاب، مسئولان عمل و اقدام بهنگامی نداشتند و دشمن موفق شد پدر و مادرها را از اعتقادات خود عقب بنشاند تا در خصوص واجبات به فرزندان خود سختگیری نکنند و به نسل جوان تردید در ارزش حجاب یا بی‌حجابی را القا کند.

وی در ادامه افزود: البته فتنه دشمن باعث شد که انقلابی‌های واقعی مجاهدانه وارد میدان شوند و پای حکم الهی ایستادگی کنند؛ اگر مردم پای ارزش‌های دین و انقلاب نمی‌ایستادند، ناهنجاری، بی‌ارزشی و بی‌حجابی در جامعه فراگیر شده بود، اما همین مردم پای کار آمدند و جلوی بی‌ارزشی‌ها را گرفتند.

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان در پایان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در همه موضوعات جامعه صدق می‌کند و چون در این مملکت در خصوص حجاب متولی خاصی ندارد حجاب و پوشش اولویت امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته است و باید در این خصوص جهادی تلاش کنیم.

کد خبر 743115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.