امدادرسانی هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد به زن ۴۰ ساله سقوط کرده از کوه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی و نجات جان یک زن ۴۰ ساله در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از هفت ساعت تلاش، امدادگران زن ۴۰ ساله‌ای را که بر اثر سقوط از ارتفاعات کاکان دچار حادثه شده بود، نجات دادند.

وی افزود: این زن عصر روز گذشته از ارتفاعات «دشت مداب» در کاکان از توابع شهرستان بویراحمد دچار حادثه شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم پایگاه کوهستان شهرستان دنا برای نجات این بانوی آسیب‌دیده با بالگرد به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: نجاتگران پس از حدود هفت ساعت جست‌وجو به مصدوم دسترسی پیدا کردند و با انجام اقدامات اولیه او را با بالگرد جمعیت هلال‌احمر به مرکز درمانی انتقال دادند.

فلاحی‌دوست خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با ورود بی‌پروا به ارتفاعات سخت‌گذر جان خود را به خطر نیندازند و بهتر است پیش از عزیمت، نسبت به خطرات منطقه مورد نظر و توانایی خود، آگاهی لازم را کسب کنند.

وی همچنین از وقوع تصادف با سه مصدوم در منطقه مهریان شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: پس از دریافت گزارش این حادثه بلافاصله تیم امدادی پایگاه جاده‌ای شهید ازراش شهرستان دنا به محل حادثه اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و عملیات امداد انجام شد.

کد خبر 743106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.