حل مشکلات اقتصادی بی‌اثرکننده‌ نقشه‌های دشمن و ناامیدکننده آن‌ها خواهد بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حل مشکلات اقتصادی بی‌اثرکننده‌ نقشه‌های دشمن و ناامیدکننده آن‌ها خواهد بود که این مهم با افزایش و رونق تولید و با مشارکت و حمایت مردم محقق می گردد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، گردهمایی سیاسی ویژه کارکنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با موضوع تشریح شعار سال و تحولات منطقه امروز دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان با اشاره به شعار سال اظهار کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری (مدظله) در نامگذاری شعار سال به مباحث اقتصادی اشاره دارد که بیانگر نیاز به کار بیشتر در این خصوص هست.

وی افزود: اگر مشکل اقتصادی کشور حل شود قطعاً مشکلات کشور کمتر و هجمه‌های دشمنان بی‌اثر می‌شود که این مهم با افزایش و رونق تولید و با مشارکت و حمایت مردم محقق می‌گردد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم در تمامی عرصه‌ها پای‌کار نظام و انقلاب بوده‌اند به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: با رونق تولید و با حمایت مردم مشکلات اقتصادی کشور حل می‌گردد که این توسعه با سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی، توجه به ظرفیت کشاورزی، صنایع دستی، کارگاه‌های تولیدی با حمایت و نظارت دولت، اصلاح الگوی مصرف و عدم استفاده از کالاهای خارجی و توجه به تولیدات داخلی، عمومی‌سازی فرهنگ کار و روح خودباوری و … به دست می‌آید.

وی در ادامه ضمن اشاره به مسئله فلسطین و جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در غزه و حمله بخش کنسول‌گری ایران در سوریه خاطرنشان کرد: حدود ۶ ماه از عملیات بی‌نظیر و غرورآفرین طوفان‌الاقصی که رهبر انقلاب آن را شکستی غیرقابل‌ترمیم برای رژیم صهیونیستی دانستند، می‌گذرد که در طول حدود ۷۰ سال گذشته، چنین عملیاتی به این بزرگی تاکنون علیه رژیم صهیونیستی صورت نگرفته است

حجت‌الاسلام جلیلیان به دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی پرداخت اشاره‌ای کرد و گفت: این عملیات باعث خط بطلان کشیدن به افسانه شکست‌ناپذیری رژیم کودک‌کش صهیونیستی با توجه به تبلیغات فراوان در خصوص قدرت پوشالی این رژیم شده است که باید آن را یک پیروزی برای حماس دانست که پس از حدود ۶ ماه از حمله رژیم صهیونیستی به غزه، هیچیک از دستاوردها و اهداف اعلامی ارتش استکبار از قبیل آزادی اسرا، نابودی حماس و ترور رهبران آن محقق نشده است.

وی با اشاره به حمایت حداکثری مردم فلسطین از حماس در نظرسنجی‌های اخیر بیان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی موجب بازگشت مجدد مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله مهم در جهان اسلام و دنیا شده و باعث به حاشیه رفتن طرح عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی شده است.

وی در پایان گفت: عملیات طوفان الاقصی موجب برجسته شدن اختلافات درونی رژیم صهیونیستی و افزایش نارضایتی‌های مردمی، انسجام و یکپارچگی محور مقاومت از قبیل حزب الله لبنان و انصارالله یمن، شکست آمریکا و نفرت از آن در سطح منطقه و دنیا به عنوان حامی اصلی اسرائیل که در این جنگ همه جانبه از اسرائیل دفاع کرده، شده است.

در پایان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اذعان داشت: عملیات طوفان‌الاقصی موجب برجسته‌شدن اختلافات درونی رژیم صهیونیستی و افزایش نارضایتی‌های مردمی، انسجام و یکپارچگی محور مقاومت از قبیل حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن، شکست آمریکا و نفرت از آن در سطح منطقه و دنیا به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی است که در این جنگ همه جانبه از رژیم کفر دفاع کرده، شده است.

کد خبر 743035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.