مردم چهارمحال‌ وبختیاری علاقه ویژه‌ای به شهید زاهدی دارند

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت:سردار زاهدی در اوقات فراغت و هر زمانی که در منطقه عملیاتی حضور نداشتند، در چهارمحال و بختیاری حضور پیدا می‌کرد و از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان سرکشی می کرد و مردم استان علاقه ویژه‌ای به او داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری سردار علی‌محمد اکبری امروز _ دوشنبه بیستم فروردین _ در مراسم بزرگداشت شهید زاهدی و با اشاره به مجاهدت‌های شهید زاهدی، اظهار کرد: سردار پاسدار شهید حاج علی زاهدی، مؤسس تیپ قمر بنی هاشم (ع) استان و فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس به خصوص در عملیات‌های سرنوشت ساز بدر، کربلای ۴ و ۵ و والفجر ۸ بود.

وی با تشکر از حضور خانواده شهید زاهدی در برنامه بزرگداشت شهادت ایشان تصریح کرد: نام و یاد و خاطره سردار شهید زاهدی بزرگوار با تیپ همیشه سرافراز قمر بنی هاشم (ع) استان عجین است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: سردار زاهدی در اوقات فراغت و هر زمانی که در منطقه عملیاتی حضور نداشتند، در چهارمحال و بختیاری حضور پیدا می‌کرد و از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان سرکشی می‌کرد و مردم استان علاقه ویژه‌ای به او داشتند.

کد خبر 743028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی زمانی جانباز ۲۰درصد IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    بنده از همان دوران که جانباز شدم علاقه خاصی به سردار زاهدی داشتم