گلریزان ۱۵۰ میلیاردی نائینی‌ها باعث آزادی ۹ زندانی نیازمند شد

رئیس دادگستری شهرستان نائین گفت: ۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و زندانیان مالی با به واسطه جشن گلریزان نایین با بدهی ۱۵ میلیارد تومانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

احمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان مزین به نام امیرالمؤمنین (ع) و امام حسن مجتبی (ع) به عنوان اسوه‌های سخاوت و کرامت است و به همین مناسبت هرساله در شهرستان نائین جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و زندانیان مالی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همت قدم‌های سبز خیران شهرستان نائین، سال گذشته ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و زندانیان مالی را آزاد کردیم و امسال نیز ۹ نفر زندانی نیازمند با بدهی ۱۵ میلیارد تومانی شناسایی شده است.

رئیس دادگستری شهرستان نائین افزود: به برکت کمک‌های خیران و مردم که در جشن گل‌ریزان جمع آوری شده است و همچنین کمک مالی بزرگ‌تری که ستاد دیه استان اصفهان به تناسب جمع‌آوری کمک‌های جشن گل‌ریزان به زندان نائین انجام می‌دهد، امیدواریم بتوانیم این ۹ نفر زندانی که شرایط آزادی را دارند به آغوش گرم خانواده بازگردند.

قاسمی خاطرنشان کرد: زندان شهرستان نائین به عنوان تنها زندان شرق استان اصفهان از ۷ حوزه قضائی زندانی پذیرش می‌کند و کمک‌های خیران یاری بسیار خوبی برای آزادی زندانیان نیازمند و مشمول شرایط آزادی است.

کد خبر 743003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.