استقبال دانش‌آموزان کرمانشاهی از نمایشگاه قرآن و عترت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، آموزش و پرورش را دستگاهی مؤثر و مهم در حوزه فعالیت‌های قرآن و عترت دانست و گفت: روزانه بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز از نمایشگاه علوم قرآن و عترت کرمانشاه بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _دوشنبه بیستم فروردین _ در حاشیه نمایشگاه علوم قرآن و عترت کرمانشاه با تاکید بر نهادینه‌سازی فرهنگی قرآنی در بین نسل آینده کشور، اظهار کرد: به این منظور روزانه سعی شده، حدود ۳۰۰ دانش‌آموز از این رویداد فرهنگی و قرآنی بازدید به عمل آورند.

وی با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان کرمانشاهی در نمایشگاه قرآنی استان، افزود: اصل اساسی در حوزه تربیتی آموزش و پرورش استان بر آموزش بر مبنای فرهنگ قرآنی، سیره ائمه اطهار و بزرگان دینی قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، آموزش و پرورش را دستگاهی مؤثر و مهم در حوزه فعالیت‌های قرآن و عترت دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه ما همه روزه شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان کرمانشاهی در نمایشگاه قرآنی استان از اولین روز افتتاح تاکنون هستیم، تلاش شده است در غرفه ویژه مستقر در این رویداد قرآنی، در فضایی صمیمی کودکان و نوجوان کرمانشاهی هر چه بیشتر با این فضا آشنا و مأنوس شوند.

محمدی اضافه کرد: آموزش و پرورش دستگاه مؤثر و مهم در حوزه فعالیت‌های قرآن و عترت است و این امر به سبب رسالت آموزشی و تربیتی است که دارد.

وی با اشاره به فعالیت غرفه این اداره‌کل در نمایشگاه قرآنی استان، ادامه داد: ما در فضایی که ترسیم‌کننده کلاس درسی است به ارائه آموزش‌هایی چون تلاوت قرآن و میز آشنایی با سبک و سیره اهل‌بیت (ع) که معرف کتب مرتبط این حوزه است، پرداخته و همه‌روزه میزبان دانش‌آموزان در نمایشگاه قرآن استان هستیم.

کد خبر 742932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.