برنامه‌های عید فطر در کرمانشاه اعلام شد

رئیس ستاد نماز جمعه استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت بارندگی پیش‌بینی شده از سوی هواشناسی استان برای روز چهارشنبه گفت: با اشاره به پیش‌بینی بارندگی تمهیدات لازم برای برگزاری نماز عید فطر در مساجد استان و در صورت نبود بارش در فضای باز اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب امروز _دوشنبه بیستم فروردین _ در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های نماز عید فطر در استان، اظهار کرد: بر اساس اعلام مراجع ذی‌صلاح احتمال رؤیت هلال ماه شوال در غروب روز سه‌شنبه، ۲۱ فروردین‌ماه بالا است که در صورت رؤیت، چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه نماز عید فطر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت بارندگی پیش‌بینی شده از سوی هواشناسی استان برای روز چهارشنبه افزود: با هدف پیش‌بینی بارندگی تمهیدات لازم برای برگزاری نماز در مساجد سطح استان و در صورت نبود بارش در فضای باز اندیشیده شده است.

رئیس ستاد نماز جمعه در کرمانشاه تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در کرمانشاه ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به امامت حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان؛ در صورت بارندگی در مسجد جامع و در صورت عدم بارندگی در بلوار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

فاطمی‌نسب از تمهیدات خاص در راستای نقل و انتقال نمازگزاران از سوی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه خبر داد و گفت: بحث جمع‌آوری زکات فطریه طبق روال هرساله توسط کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود و مردم می‌توانند در کنار محل‌های برگزاری نماز؛ زکات فطریه را به عوامل نهادهای حمایتی پرداخت کنند.

کد خبر 742929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.