تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راه اصفهان برای تعطیلات عید فطر

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه تعطیلات عید سعید فطر در سطح محورهای مواصلاتی استان با حضور پررنگ تیم‌های گشتی این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: در راستای مدیریت ترافیک، پیشگیری از تصادفات و ارتقای ایمنی عبور و مرور و با عنایت به پیش بینی سفرها در تعطیلات عید سعید فطر، پلیس راه استان از حداکثر توان عملیاتی و امکانات و تجهیزات خود نسبت به اجرای تمهیدات ترافیکی در ارتباط با پوشش محورهای مواصلاتی استان به خصوص محورهای منتهی به مناطق تفرجگاهی که احتمال افزایش سفر به آن مناطق وجود دارد استفاده خواهد کرد.

وی افزود: تمرکز تیم‌های گشتی این پلیس بر محدوده ۳۰ کیلومتری شهرها است و با استفاده از ظرفیت تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس نسبت به کنترل تخلفات به ویژه تمرکز بر کنترل تخلفات حادثه ساز اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: رانندگان هنگام رانندگی باید از انجام کارهایی از قبیل استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات به جد خودداری و به ازای هر دو ساعت رانندگی در مکانی امن توقف و ۱۵ دقیقه استراحت، زمان سفر خود را چه مسیر رفت و برگشت مدیریت کنند و برای استراحت و یا تفریح به هیچ عنوان در حاشیه راه‌ها توقف نکنند.

مولوی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود رانندگانی که قصد سفر در این ایام را دارند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سر لوحه کار خود قرار دهند، بدون عجله و شتاب رانندگی کنند تا بدون رخداد حادثه‌، استفاده لازم را از تعطیلات پیش رو ببرند.

کد خبر 742911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.