کیفیت و سرعت از اولویت‌های اصلی در پروژه‌های عمرانی مبارکه است

شهردار مبارکه در بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی گفت: کیفیت و سرعت از اولویت‌های اصلی در پروژه‌های عمرانی و خدماتی در مبارکه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمد مهدی احمدی امروز _دوشنبه بیستم فروردین _ در بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه تمام همکاران در مجموعه شهرداری مبارکه، اظهار کرد: جلب رضایت شهروندان مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری مبارکه است و این امر مهم با تکمیل و بهره‌برداری مطلوب از پروژه‌های عمرانی و خدماتی میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری مبارکه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر با تمام توان دنبال می‌کند، افزود: مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه‌ها در همه نقاط می‌اندیشد و مصمم است فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.

شهردار مبارکه با بیان اینکه در کنار اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آن‌ها غافل نیستیم، خاطرنشان کرد: رعایت شاخص‌های کیفی مدنظر بسیار حائز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

احمدی اضافه کرد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری مبارکه حرکت به سمت توسعه، اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

وی با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری، عنوان کرد: رفع مشکلات شهر و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش ایمنا، شهردار مبارکه و معاونان مجموعه مدیریت شهری مبارکه از پروژه‌های بلوار غدیر (میدان مادر تا سرارود) و بلوار شهدای جهاد سازندگی (۱۵ خرداد) بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آن‌ها قرار گرفتند.

کد خبر 742869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.