نقاط ضعف را رفع می‌کنیم/ باید وضعیت پارکینگ‌ها بهبود یابد

وزیر کشور در نخستین جلسه ستاد اربعین با بیان اینکه سال گذشته با عنایت خدا و اهل بیت (ع)، مردم از عملکرد ستاد اربعین رضایت داشتند اما باید شرایط سال به سال بهتر شود، گفت: یکی از موضوعاتی که باید مد نظر مجریان باشد این است که باید وضعیت پارکینگ‌ها بهبود یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی ظهر امروز _دوشنبه بیستم فروردین_ در نشست ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که توفیق خادمی زائران اباعبدالله الحسین (ع) را داریم.

وزیر کشور با بیان اینکه سال گذشته با عنایت خدا و اهل بیت (ع)، مردم از عملکرد ستاد اربعین رضایت داشتند اما باید شرایط سال به سال بهتر شود، ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که باید مد نظر مجریان باشد این است که باید وضعیت پارکینگ‌ها بهبود یابد.

وی تأکید کرد: مسأله اصلی ما این است که روی تک تک کمبودها و ضعف‌هایی که مردم در اربعین گذشته با آن مواجه بودند فکر کنیم و برخی از موضوعات را نیز در گفت‌وگو با دولت عراق حل‌وفصل کنیم.

وحیدی با اشاره به همکاری تاکسی‌های اینترنتی برای جابجایی زائران اربعین، تصریح کرد: سال گذشته به‌کارگیری تاکسی‌های اینترنتی بسیار خوب بود و حدود ۳۰۰ هزار مسافر توسط تاکسی‌های اینترنتی جابجا شدند. امسال لازم است زودتر با آنها وارد گفت‌وگو شویم تا امکان جابجایی تعداد بیشتری از زائران وجود داشته باشد.‌

در جریان این جلسه همچنین از کتاب «گزارش جامع اقدامات ستاد مرکزی اربعین ۱۴۰۲» که توسط کمیته فرهنگی ستاد تدوین شده است، رونمایی شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 742864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.