رکورد زنی محصولات شرکت لوله‌سازی اهواز در اسفند ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز با اشاره به شتاب تولید محصولات این مجموعه صنعتی در راستای حمایت از تولید داخلی گفت: در راستای سیاست‌های راهبردی دولت مردمی، شرکت لوله‌سازی اهواز با هدف تولید لوله‌های انتقال نفت خام و گاز طبیعی در اسفندماه سال ۱۴۰۲ توانست رکوردهای تولید را جابه‌جا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمدرضا دانیاری امروز _دوشنبه بیست فروردین_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: تولید لوله در کارخانجات این شرکت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۰۰ درصدی همراه بود به صورتی که تولید لوله در اسفندماه سال ۱۴۰۱ در این شرکت ۹ هزار و ۲۰۰ تن بود که این میزان در اسفندماه سال گذشته به ۱۸ هزار و ۴۰۰ تن رسید.

وی افزود: بهمن سال گذشته شاهد تولید ۱۲ هزار و ۹۵۰ تن لوله در شرکت لوله‌سازی اهواز بودیم که با همت جهادگران عرصه تولید این رقم در اسفندماه سال گذشته به ۱۸ هزار و ۴۰۰ تن رسید که ۴۲ درصد رشد در روند تولید کارخانه‌های ساخت لوله را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز با اشاره به رکوردشکنی تولید در کارخانه‌های پوشش لوله، خاطرنشان کرد: در بخش کارخانه‌های پوشش لوله (WRAP) در شرکت لوله‌سازی اهواز نیز شاهد رشد ۸۰ درصدی در اسفند سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

دانیاری تاکید کرد: در اسفند سال ۱۴۰۲، ۱۱۵ هزار و ۵۰۰ متر کار پوشش لوله در این شرکت انجام شد در حالی که در اسفند سال ۱۴۰۱، ۶۴ هزار و ۲۵۰ متر پوشش‌دهی لوله صورت گرفت‌.

وی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی پوشش‌دهی لوله در اسفند سال ۱۴۰۲ نسبت به ماه پیش از آن (بهمن سال ۱۴۰۲)، تصریح کرد: به همت کارکنان پرتلاش این شرکت در اسفند سال ۱۴۰۲، ۴۲ هزار مترمربع کار پوشش‌دهی لوله در این شرکت انجام شد که این میزان در بهمن سال گذشته ۳۸ هزار و ۲۰۰ تن بود و با افزایش ۱۰ درصدی پوشش لوله نسبت به ماه پیش از آن در این کارخانه همراه بوده است.

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز اضافه کرد: با تلاش مجموعه‌های کارشناسی و کارگری شرکت لوله‌سازی اهواز، همواره فرآیند ارتقای رکوردهای تولیدی این مجموعه صنعتی در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

دانیاری بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در این واحد صنعتی تاکید کرد و ادامه داد: تحول و توسعه بازار محصول با هدف تأثیرگذاری در زمینه رشد اقتصادی استان از راهبردهای شرکت لوله سازی اهواز است.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گفت: (جهش تولید با مشارکت مردم) اشتغال‌زایی و خودکفایی در زمینه تأمین نیازهای کشور از جمله تکالیف این واحد صنعتی است که در سال جدید برنامه‌ریزی دقیقی برای به ثمر نشستن این اهداف در شرکت انجام شده است.

کد خبر 742834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.