بهره‌برداری از ۴۰ میلیارد ریال پروژه در پایانه‌های کاوه و صفه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم مرمت و بازسازی سرویس‌های بهداشتی پایانه مسافربری کاوه و صفه با اعتباری بالغ بر حدود ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه یکی از مکان‌های پرتردد و ارائه‌دهنده خدمات در پایانه‌ها مجموعه سرویس‌های بهداشتی است، اظهار کرد: سرویس‌های بهداشتی دو پایانه پر تردد اصفهان با گذشت زمان و به دلیل فرسودگی و قدمت زیاد نیاز به بازسازی و مرمت داشت، از این‌رو برنامه‌ریزی مرمت و ترمیم آن در چند فاز انجام شد و در پایان سال گذشته با عملیات اجرایی کمتر از ۶۰ روز کاری توسط پیمانکار این پروژه بخش خصوصی آغاز و در حال حاضر آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: اقدامات عمرانی اجرای فاز دوم پروژه مرمت و بازسازی سرویس‌های بهداشتی پایانه مسافربری کاوه با اصلاح و بازسازی سیستم تأسیسات آب، فاضلاب، تعویض کامل سرامیک کف و بدنه، روشویی، اجرای سقف کاذب و اصلاح کلی سیستم روشنایی سرویس‌های بهداشتی بانوان و آقایان در سکوی یک پایانه مسافربری کاوه که یکی از پرترددترین سکوهای پایانه است تکمیل و به اتمام رسید.

مرمت و بازسازی فاز دوم سرویس‌های بهداشتی پایانه‌های کاوه و صفه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: متراژ سرویس بهداشتی پایانه کاوه حدود ۱۷۰ متر مربع در قالب ۱۸ چشمه سرویس ایرانی و دو چشمه فرنگی است که در مدت زمان کمتر از دو ماه توسط پیمانکار بخش خصوصی اجرا و بیستم فروردین سال جاری با هزینه‌ای بالغ ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

توکلی گفت: اجرای فاز نخست پروژه مرمت و بازسازی سرویس‌های بهداشتی پایانه مسافربری صفه، اصلاح و بازسازی سیستم تأسیسات آب، فاضلاب، تعویض کامل سرامیک کف، روشویی، اجرای سقف کاذب و اصلاح سیستم روشنایی سرویس‌های بهداشتی پایانه صفه با متراژ حدود ۱۷۰ متر مربع در قالب ۱۷ چشمه ایرانی و دو چشمه فرنگی در ضلع شمالی پایانه صفه تکمیل و به اتمام رسید.

وی ادامه داد: زمان اجرای پروژه به مدت دو ماه و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد انجام شده و دهم فروردین سال جاری به بهره‌برداری و در دسترس عموم مسافران قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پروژه عمرانی این سازمان در مدت زمان کمتر از دو ماه اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: پایانه‌های پنج‌گانه این کلان‌شهر آماده استقبال از مسافران و گردشگران است.

مرمت و بازسازی فاز دوم سرویس‌های بهداشتی پایانه‌های کاوه و صفه

توکلی گفت: این اقدامات در راستای خدمت به سفر و مسافر است تا با فضایی آرام و فراهم کردن امکانات رفاهی و خدماتی و بهداشتی مطلوب میزبان خوبی برای مهمانان در ایام سفرها باشد.

وی افزود: این سازمان در ایام سفر با امکانات و تجهیزات خود در حال انجام وظایف ذاتی است تا بتواند فضایی آرام و خدمات مطلوبی در شأن مسافران و گردشگران به این شهر زیبا در مبادی ورودی اصلی شهر ارائه دهد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: این سازمان برای پیک سوم سفرهای نوروزی متناسب با عید فطر و هفته اصفهان نیز آمادگی ارائه تمام خدمات به مسافران و گردشگران را خواهد داشت.

کد خبر 742819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.