پرداخت به موقع عوارض شهری به توسعه شهر کمک می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: پرداخت به موقع عوارض شهری، عمران، توسعه شهری را به همراه دارد و باعث تقویت خدمات شهری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، مصطفی حیدری، امروز_ دوشنبه بیستم فرودین_ در اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، با اشاره به شعار سال بیان کرد: مطمئناً جامعه هدف مقام معظم رهبری برای تحقق شعارهایی که در نظر گرفته می‌شود، همه مردم و خاصه مسئولان به عنوان خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی هستند که با توجه به وظیفه مدیریت شهری در مباحث درآمدهای پایدار، اقتصاد شهری و تولید خدمت عمومی شهری شایسته است در این راستا با جلب مشارکت و همکاری شهروندان اقدام لازم صورت پذیرد.

حیدری با اشاره به مشارکت و همراهی شهروندان شهرکرد در سال گذشته ادامه داد: پرداخت به موقع عوارض شهری، عمران و توسعه شهری را به همراه دارد و باعث تقویت خدمات شهری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تأکید کرد: پرداخت عوارض شهروندان در سال گذشته به شهرداری شهرکرد کمک فراوانی کرده است و تمام امور عمرانی که امروز در همه نقاط شهر انجام شده یا در حال انجام است و به‌خاطر همکاری و همراهی شهروندان نسبت به شهرکرد و عمران آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری شهرکرد با اتحاد و همدلی دوسویه مردم و مسئولان راه توسعه و عمران را بیش از گذشته در پیش خواهد گرفت، تصریح کرد: بدهی‌های شهرداری در سال گذشته به جز مواردی که مورد تأیید قرار نگرفته‌اند، پرداخت شده و امید است در سال‌جاری این روند تسویه حساب پس از اتمام پروژه‌ها تداوم داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: توجه ویژه به اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله ساماندهی ورودی شرق، عملیات ساماندهی و بهسازی شهربازی، راه‌اندازی کارخانه بازیافت و کمپوست شهرداری، به‌روزرسانی خدمات‌دهی، ترمیم آسفالت و لکه‌گیری معابر شهری در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: اعضای شورا بر عملکرد واحدها و سازمان‌های تابعه شهرداری بیش از پیش نظارت کنند و توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار شهری مطرح کردند.

کد خبر 742818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.