گلوگاه‌های محله جروکان رفع می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به برنامه شهردار اصفهان مبنی بر محله‌محوری، شناسایی و آزادسازی گلوگاه‌های محلی در دستور کار قرار دارد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌منظور ارتقای کیفیت زندگی در محلات شهر، شناسایی و آزادسازی گلوگاه‌های محلات منطقه ۹ در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا تملک و توافق پنج باب منزل مسکونی که گلوگاهی در محله جروکان بود، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و یک باب منزل مسکونی دیگر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال در محله جنیران آزادسازی و تخریب شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: سال گذشته جلساتی در محله جروکان برگزار و به شهروندان این محله قول‌های مساعدی برای رفع مشکلات داده شد و بر اساس آن در سال جاری نگاه ویژه‌ای به حل مسائل این محله خواهیم داشت، البته گلوگاه‌های آزاد شده در این محله پس از چندین سال آزادسازی و بازگشایی صورت گرفته است.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: شناسایی املاک در مسیر کندروی خیابان آتشگاه از دیگر اقدامات و برنامه‌های آینده این منطقه به شمار می‌رود که هنوز بخشی از آن آزادسازی نشده و پرداخت غرامت به‌صورت امتیاز روی آن باقی‌مانده است.

کد خبر 742757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.