تحقق ۱۶۰ درصدی بودجه سازمان میادین شهرداری قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان تحقق ۱۶۰ درصدی داشت گفت: در کنار آن تلاش کردیم اقداماتی که موجب رضایت شهروندان می‌شود را در دستور کار قرار دهیم.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم عملکرد سال ۱۴۰۲ سازمان را موفق ارزیابی و اظهار کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار بیشترین میزان تحقق بودجه را نسبت به سال‌های گذشته با عدد ۱۶۰ درصدی در سال ۱۴۰۲ تجربه کرده و بودجه طی چند سال گذشته روند افزایشی داشته است.

وی میزان تحقق بودجه را یکی از شاخصه‌های خدمت گذاری دانست و افزود: تحقق بودجه با توجه به منابع مالی و انسانی سازمان یکی از شاخصه‌های خدمت‌رسانی مطلوب در سازمان بوده و زحمات و فعالیت‌های انجام‌شده را نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم سپس به تسویه‌حساب با کلیه پیمانکاران اشاره کرد و گفت: ما مطالبات زیادی را از پیمانکاران از سنوات قبل داشتیم که با تعامل و همکاری تسویه‌حساب خوب و تقریباً کاملی انجام شد که به تحقق بودجه نیز کمک بسیاری کرد و در حال حاضر کمترین میزان بدهی را به پیمانکاران خودمان داریم.

ورود شهرداری به حوزه تنظیم بازار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: در کنار عدد تحقق بودجه و کارهایی که در یک سال گذشته انجام‌شده رضایت شهروندان نیز مشهود است.

وی سپس ورود سازمان میادین میوه و تره‌بار را در کنترل قیمت‌ها یکی از موفقیت‌های سازمان عنوان کرد و گفت: برای نخستین بار سازمان میادین در تنظیم بازار ورود کرد و با توجه به مصوبه شورای سازمان و پشتیبانی شخص شهردار و معاونت خدمات شهری شهرداری قم کارهای خوبی در این حوزه انجام شد.

کد خبر 742751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.