تقدیر از خادمان و پیشکسوتان قرآنی کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: ویژه برنامه «جاودانه‌های قرآن و عترت» همراه با آئین نکوداشت و تکریم خادمان و پیشکسوتان قرآنی کاشان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

محمد علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سالن مهرگان فرهنگ‌سرای مهر معطر به عطر حضور اهالی تلاوت کلام وحی، اساتید، پیشکسوتان و فعالان قرآن شد.

وی افزود: این محفل نورانی با تلاوت آیاتی از کلام وحی توسط سید مهدی رخسارزاده از قاریان برجسته کاشانی آغاز شد و سخنرانی آیت الله سید حسن اعتمادی کاشانی تولیت مدارس علمیه آیت الله اعتمادی، سخنرانی و تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مرتضی قاسمی معلم اخلاق و مبلّغ پیشکسوت حوزه‌های علمیه کاشان در پاسداشت نام‌آوران معاصر فرهنگ و معارف اسلامی کاشان بخشی از برنامه‌های این محفل بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: در این برنامه تلاش شد تا معرفی پیشکسوتان به عنوان الگوهای فرهنگی قرآنی جامعه انجام شود، همچنین اجرای هم‌خوانی خادمان حضرت سلطانعلی بن محمد باقر (علیه‌السلام) بخش‌هایی از این برنامه را شامل می‌شد.

فرجی اضافه کرد: در پایان این مراسم که با اجرای محمد زری‌باف و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولان شهری و اساتید قرآنی برگزار شد از ۶۵ نفر از چهره‌های ماندگار و پیشکسوت قرآنی تجلیل شد و خادمان و پیشکسوتان قرآنی کاشان و مسئولان شهری با هم عکس یادگاری گرفتند.

کد خبر 742737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.