میز خدمت مقامات قضایی شهرستان کرمانشاه برگزار شد

با تلاش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه و با حضور مسوولین قضایی استان کرمانشاه در بقعه متبرکه سیده فاطمه(س) به مشکلات حقوقی و قضایی ۶۰ نفر از مراجعین رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نیکزاد عباسی _یکشنبه نوزدهم فروردین _ در حاشیه میز خدمت که با حضور تعداد زیادی از مردم کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این ملاقات‌ها در راستای تحقق سند تحول قضائی که مورد تأکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه‌قضاییه و رئیس کل محترم دادگستری استان می‌باشد به‌صورت هفتگی در بقاع متبرکه و مساجد سطح شهر با حضور مسؤولین قضائی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مقوله‌هایی که در دستگاه قضائی به طور ویژه در دستور کار قرار دارد موضوع پیشگیری از وقوع جرم است، چرا که هر جرم علاوه بر اینکه برای فرد و جامعه خسارت به همراه دارد دارای آثار فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی نیز بوده و باید با همراهی مردم در پیشگیری از جرم و مقابل با آن تلاش کرد.

منوچهر فتاحی رئیس محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: بقاع متبرکه و مساجد به عنوان مراکز مهم دینی و مذهبی نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته و محل مناسبی برای برگزاری دیدارهای عمومی و چهره به چهره مسئولین با مردم هست.

وی ادامه داد: یکی از جلوه‌های مؤثر خدمت‌رسانی، حضور مستقیم و بی‌واسطه مسؤولان قضائی در میان مردم است که اگر این امر در بین همه دستگاه‌ها تسری پیدا کند چه بسا بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات مهم مردم حل خواهد شد.

لازم به ذکر است در این ملاقات مردمی ۶۰ نفر از مراجعین با حضور خود به طرح مشکلات خود اعم از قضائی و حقوقی، اقتصادی و اجتماعی پرداختند که به تقاضای آنها رسیدگی شد.

کد خبر 742701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.