۵ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۷۲ ساعت

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز در سخنانی از عملیات‌های جدید علیه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی در آب‌های منطقه‌ای کشور خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه الجزیره سرتیپ یحیی سریع، امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در سخنانی از عملیات‌های جدید علیه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی در آب‌های منطقه‌ای کشور خود خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن در حمایت از فلسطین و در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان پنج عملیات نظامی در مدت ۷۲ ساعت انجام دادند.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی یمن عملیاتی را با هدف قرار دادن کشتی انگلیسی (HOPE ISLAND) در دریای سرخ انجام داد.

یحیی سریع افزود: نیروی دریایی یمن ۲ کشتی اسرائیلی را که عازم بنادر فلسطین اشغالی بودند، هدف قرار داد. اولین کشتی اسرائیلی (MSC GRACE F) در اقیانوس هند و دیگری (MSC GINA) در دریای عرب هدف قرار گرفته شدند.

وی ادامه داد: عملیات هدف‌گیری با تعدادی موشک بالستیک و بالدار انجام شد و به لطف خدا این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد: نیروی هوایی نیز ۲ عملیات نظامی را انجام و طی آنها تعدادی ناوچه نظامی آمریکایی در دریای سرخ را هدف قرار داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به جلوگیری از ناوبری اسرائیل در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه ادامه خواهیم داد.

کد خبر 742687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.