کارت سوخت جایگاه‌ها جمع آوری نمی‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: برنامه ای برای جمع‌آوری کامل کارت‌های اضطراری سوخت جایگاه‌ها در دستور کار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سید حجت مدنی ظهر امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جمع‌آوری کارت اضطراری سوخت در جایگاه‌ها صحت ندارد و کارت آزاد سوخت جایگاه‌ها جهت استفاده در مواقع ضروری در اختیار جایگاه‌ها قرار خواهد داشت.

وی با رد شایعه جمع‌آوری کامل کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت افزود: کارت اضطراری در جایگاه‌ها همچنان وجود خواهد داشت و لزوم استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی به معنای جمع‌آوری کامل کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: هیچ‌گاه کارت آزاد به‌طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد و همواره جایگاه‌ها برای سوخت‌گیری اضطراری کارت آزاد در اختیار خواهند داشت و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مدنی در ادامه با اشاره به تفاهم نامه با فراجا که مقرر شده صدور کارت‌های سوخت در حداقل زمان ممکن و تا یک هفته صادر و به دست هموطنان برسد، گفت: از مردم در خواست می‌شود در صورت داشتن هر گونه مشکلی در حوزه سوخت با سامانه ۰۹۶۲۷ تماس و نظرات، پیشنهادات و درخواست‌های خود را اعلام کنند.

کد خبر 742652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.