دشمن با ترورهای خود در سیستان و بلوچستان، نمی‌خواهد این استان‌ از محرومیت خارج شود

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان گفت: ترورها در این استان اتفاق می‌افتد چرا که آن‌ها نمی‌خواهند این استان از محرومیت خارج شود و نان عده‌ای در محرومیت‌های این استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام سیدمجید رمضانی امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در مراسم گرامیداشت شهدای واقعه تروریستی چابهار و راسک اظهار کرد: جمعی از مردان مؤمن، مجاهد و مطیع خدای متعال برای حفظ امنیت و آرامش این مردم و حفظ کیان اسلامی توسط اشقیای زمان در عملیات تروریستی ناجوانمردانه در چابهار کورین و راسک و یا تعدادی از عزیزان ما در سوریه توسط شقی‌ترین حکومت غاصب جهان به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی افزود: طبق آیات قرآن، ندائی که ما را به رستگاری دعوت می‌کند ندائی است که از ولایت خدا و رسول خدا و کسانی که اهل ایمان هستند می‌گوید و کسانی که به این ندا لبیک می‌گویند در حزب خدا قرار می‌گیرند.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قطعاً پیروزی با حزب الهی است و در آیات قرآن حزب‌الله جز رستگاران خواهند بود، گفت: ندائی که انسان را به ضلالت و گمراهی دعوت می‌کند و انسان آن را لبیک می‌گوید آن چنان است که شیطان بر او سیطره پیدا می‌کند و خدا را فراموش کرده جزو حزب شیطان می‌شود و نتیجه آن خسران در دنیا و در آخرت است.

حجت‌الاسلام رمضانی افزود: بنابراین از نگاه الهی دو راه داریم که یا در حزبِ الله و یا در حزب شیطان قرار بگیریم و خدا ما را دعوت به حزب خودش می‌کند و از پذیرش حزب شیطان نهی و منع می‌کند.

وی یادآور شد: در جهان امروز عده‌ای منادیان حزب خدا و عده‌ای منادیان حزب شیطان هستند و باید ببینیم چه کسانی به این نداها پاسخ می‌دهند و جزو حزب‌الله قرار گرفته و چه کسانی نداهای حزب شیطانی را لبیک گفته و در خدمت حزب شیطان قرار می‌گیرند.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان افزود: آن ندائی که ما را به سوی تشکیلات حزب الهی دعوت می‌کند جمهوری اسلامی ایران است و هیچ حکومتی دیگری در جهان پیدا نمی‌شود که ما را به سوی حزب‌الله دعوت کند.

وی ادامه داد: مردم جهان یکی از دو این حزب را پذیرفتند و امروز جمهوری اسلامی ایران حزب الله را نمایندگی می‌کند و آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس غاصب صهیونیستی حزب شیطان رهبری می‌کنند.

حجت‌الاسلام رمضانی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای منطقه که از امکانات بالایی هم برخوردار هستند و می‌توانند این امکانات را در خدمت اسلام و مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین قرار دهند این امکانات را در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی و برای سر پا نگه داشتن این رژیم هزینه می‌کنند.

وی بیان کرد: در داخل ایران نیز کسانی هستند که به ندای شیطان و استکبار جهانی لبیک گفته و از نظر تفکر عمل در این مسیر قرار گرفتند و از تمام ظرفیت‌های خودشان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تضعیف این نظام در جهات مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی استفاده می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان افزود: ترورها در این استان اتفاق می‌افتد چرا که آن‌ها نمی‌خواهند این استان از محرومیت خارج شود و نان عده‌ای در محرومیت‌های این استان است و مانع می‌شوند که این استان به قطب اقتصاد جهانی در منطقه تبدیل شود.

وی گفت: کسانی که تریبون در اختیارشان است و می‌توانند بخش قابل توجهی از مردم جامعه را اغنا کنند آیا برای مردم و در راستای اهداف قرآن و سنت رسول الله عمل کرده یا در راستای تضعیف قرآن و سنت رسول الله عمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام رمضانی بیان کرد: آیا به خودشان اجازه دادند تا الان اعلام آمادگی برای مبارزه با استکبار و صهیونیست جهانی در منطقه داشته باشند یا اینکه پیاده‌کننده دستورات آن‌ها در ایران اسلامی هستند و در زمانی که تعدادی از افسران عالی رتبه نظامی ما توسط رژیم غاصب صهیونیستی در سوریه در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت رسیدند و تمام افکار مسئولان ایران متوجه این قضیه است آیا آن‌ها مأموریتی غیر از این داشتند که ذهن مسئولان را از اسرائیل منعکس کرده و به داخل کشور بکشانند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات تروریستی چابهار و راسک غیر از خدمت به اسرائیل نیست، بیان کرد: بعضی‌ها معتقدند منطقه به جایی که افرادی از جاهای دیگر باید بیایند و فعالیت کنند، تبدیل شده که باید به آن‌ها بگوییم مگر مردم این استان به استان‌های دیگر نرفتند و کارهای اقتصادی، کشاورزی و غیره نکردند.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان با اشاره به این سوال که چه منطقی پشت سر این نظریه وجود دارد و آیا غیر از خدمت به دشمن و یا تضعیف نظام است، افزود: مسئولان تمام همتشان بر اینست که این استان از نظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی رشد کند و خدمات گسترده‌ای انجام می‌شود که اصلاً قابل مقایسه با خدماتی که حتی بعد از جمهوری اسلامی شده، نیست؛ چرا با حرف‌های ناسنجیده به دشمن خدمت می‌کنید و در نتیجه عده‌ای سواستفاده کند.

کد خبر 742628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.