سال ۱۴٠۳، سال شکوفایی ورزش شهرداری است

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی ورزش شهرداری مشهد خواهد بود و به دنبال تقویت شور و نشاط اجتماعی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، سیدحسین علوی‌مقدم در حاشیه بازدید از مسابقات ورزشی جام رمضان، اظهار کرد: جشنواره ورزشی رمضان یکی از سیاست‌هایی است که شورای ششم در راستای تقویت نشاط و شادابی شهروندان، به ویژه نسل جوان در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه این ‏جشنواره در رشته‌های مختلف و با هیجان خاصی در شب‌های ماه مبارک رمضان دنبال می‌شود، گفت: ‏ ما در سال سوم فعالیت این دوره از مدیریت شهری و شورای شهر، تعداد رشته‌های ورزشی جشنواره رمضان را به ۱۹ رشته افزایش دادیم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: با توجه به لزوم ارتقا سطح کمی و کیفی این مسابقات، برای ‏اولین‌بار در این جشنواره رشته‌هایی مثل کشتی آزاد، فوتبال ساحلی و گل کوچک اضافه شده است.

علوی‌مقدم تصریح کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی و فعالیت‌های این‌چنینی صرفاً مختص ماه مبارک رمضان نیست و در طول سال هم از ظرفیت‌های ورزشی شهر به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی بهره خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط اجتماعی را رسالت خود می‌دانیم، گفت: استقبال از جام رمضان از سوی شهروندان، به ویژه جوانان بسیار پررنگ بوده و این شور اجتماعی به حد اعلای خود رسیده است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد در پایان افزود: سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی ورزش شهرداری مشهد خواهد بود و به دنبال تقویت شور و نشاط اجتماعی هستیم.

کد خبر 742624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.